Aktualności i promocje

Harmonogram pracy Grudzień 2019 – Styczeń 2020

Informujemy iż w okresie świątecznym I okołonoworocznym firma Automatyka Biurowa z uwagi na harmonogram pracy firm kurierskich oraz remanent wprowadza następujące zmiany w organizacji pracy biura i magazynu.

Wszystkie zamówienia przyjęte do realizacji do 23.12.2019 roku do godziny 15:00 zostaną zrealizowane z dostawą najwcześniej w dniu 30.12.2019 roku.

W dniu 24.12.2019 (Wigilia) Automatyka Biurowa Sp. z o.o. będzie nieczynna.

W dniu 31.12.2019 (Sylwester) zamówienia z dostawą przyjmujemy do godziny 13:00. Paczki nadane w dniu 31.12.2019 roku zostaną dostarczone najwcześniej 3 stycznia 2020 roku.

W dniu 02.01.2020 odbędzie się remanent, tego dnia nie prowadzimy sprzedaży.

Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół Automatyki Biurowej