Automatyka Biurowa
Logowanie
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Zadaj pytanie




Opinie o Automatykabiurowa.pl na Opineo.pl





Reklamacje i zwroty



Postępowanie reklamacyjne:
  • W okresie 90 dni od zakupu można reklamować zakupione u nas materiały eksploatacyjne.
  • Urządzenia należy reklamować bezpośrednio u ich producenta.
  • Reklamacje należy składać wypełniając krótki formularz reklamacyjny - konieczny warunek rozpatrywania reklamacji.
  • Wypełniony druk należy wysłać e-mailem bądź faxem do osoby odpowiedzialnej za RMA lub dołączyć do paczki.
  • Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, pracownik naszej firmy skontaktuje się z Reklamującym.
  • Reklamując jakość drukowania, należy przedłożyć wydruk.
  • Towar uszkodzony należy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnych jego wysypywaniem się.
  • Tusze i tonery firmy Canon, wymagają oryginalnych opakowań.
  • W przypadku nieuznanych bądź nieuzasadnionych reklamacji, towar odsyłamy na koszt Reklamującego. Natomiast, gdy przesyłka została bezzasadnie wysłana na nasz koszt, do paczki dołączamy fakturę za poniesione koszty.
  • Na druku reklamacji należy bezwzględnie podać przyczynę. Reklamacje nie spełniające tego warunku nie są rozpatrywane.
Gwarancji nie podlegają:
  • uszkodzenia mechaniczne produktów,
  • produkty z zerwanymi naklejkami identyfikacyjnymi,
  • produkty zużyte

Zwroty:

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22 poz. 217 z pózn. zm.) kupujący może zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu.

Bezwzględnym warunkiem dokonania takiego zwrotu jest odesłanie towaru w nienaruszonym stanie:

  • przedmiot nie może nosić żadnych śladów użytkowania
  • musi posiadać wszystkie oryginalne metki
  • musi posiadać oryginalne opakowanie (firmowe opakowanie) o ile miał takie w momencie zakupu (produkt oczywiście może być rozpakowany trzeba go przecież obejrzeć), jednak wszelkie elementy opakowania należy zachować w idealnym stanie, tak, abyśmy mogli przedmiot ponownie wprowadzić do sprzedaży.

W celu dokonania zwrotu należy:
  • zawiadomić nas wcześniej mailem o zamiarze zwrotu
  • wysłać przesyłkę dobrze zabezpieczoną wraz z oryginałem paragonu, faktury, który dołączamy do każdego zakupu
Koszt wysyłki do sprzedającego ponosi kupujący.

Przesyłki wysłane do nas za pobraniem pocztowym, lub na nasz koszt nie będą odbierane.

Zwroty wysłane w terminie późniejszym niż 10 dni, nie będą przyjmowane.


Zwrotowi podlega wyłącznie wartość towaru (bez kosztów przesyłek). Należność możemy zwrócić na dwa sposoby:
  • przelewem na podane przez Państwa konto,
  • przekazem pocztowym na adres zamieszkania (w tym wypadku kwota zwrotu będzie pomniejszona o opłatę za przekaz)
Przez zwrot należy rozumieć wyłącznie sytuacje, kiedy towar został odebrany i dopiero wtedy kupujący stwierdził, że z jakiegoś powodu chce go zwrócić. Nieodebranie przesyłki wysłanej przez nas za pobraniem nie jest zwrotem, tylko wycofaniem się z transakcji i narażeniem nas na koszty związane z przesyłką.

Automatyka Biurowa zastrzega sobie prawo do zmian powyższych warunków.


O firmie | Kontakt | Dostawa | Regulamin | Polityka Prywatności i „Cookies” | Reklamacje | Asarto | Tiom |

Informujemy, że wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort podczas przeglądania serwisu i korzystania z jego funkcjonalności. Jeśli kontynuujesz przeglądanie tej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Jeżeli nie wyrażasz zgody – możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu używania „ciasteczek” w naszej Polityce Cookies.

zamknij
Z uwagi na prace modernizacyjne katalog towarów jest czasowo niedostępny. Zamknij